Cyfryzacja. WordPress. UI/UX Design. UXR. Analityka.

W 2006 menu w panelu WordPressa było podobne do Worda – poziome. To była Ella WP 2.1. Od tamtego czasu dokonała się absolutnie ewolucja, a nawet rewolucja. Bo produkty cyfrowe ewoluują i wciąż powstają nowe. Dlatego też stawiam na ciągłe podnoszenie i rozwijanie kompetencji, nie tylko cyfrowych.

 

Oferta

O mnie

Cześć!

Poznaj moje kompetencje i podejście do pracy nad produktami cyfrowymi.

Z technologiami zawsze byłem za pan brat. Tworzenie stron na WordPressie zacząłem już na studiach, kiedy w ramach programu Erasmus wyjechałem do UK w 2006. Wtedy stworzyłem swoją pierwszą stronę. W kolejnych latach realizowałem projekty dla znajomych i sektora non-profit. W toku tworzenia nowych projektów i ich stałej obsługi zacząłem poszerzać swoje kompetencje w zakresie analityki, badań UX, Green Digital Skills, a w ostatnim czasie bardziej UI/UX. Doradzam też różnym podmiotom w zakresie cyfryzacji – przeprowadzam audyty i rekomenduję rozwiązania, m.in. w ramach Akademii Menadżera MMŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Większość projektów realizuję w ramach działalności gospodarczej Fundacji SOC TECH LAB, której jestem założycielem i CEO. Jestem członkiem międzynarodowego programu mySociety –  Action Lab #4, zrzeszającego ekspertów i badaczy technologii obywatelskich. Jako Mobilny Doradca Sektora 3.0 od 2019 r. (programu FRSIPolsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności) pomagam organizacjom w podnoszeniu ich kompetencji cyfrowych. Jestem także ekspertem Sieci Edukacji Cyfrowej KOMETA. Również publikuję ebooki: Technologie w NGO (2020), Technologie w NGO Plus (2020).

 

  • Transformacja cyfrowa 90% 90%
  • Agile 70% 70%
  • English 60% 60%
  • WORDPRESS 95% 95%
  • UI/UX WEB DESIGN 85% 85%
  • Green Digital Skills 75% 75%
  • UX Research 90% 90%
  • Analytics – Ga4 & Hotjar 80% 80%
  • WCAG 60% 60%

Warsztat pracy

Moja Wizja

Tworzenie produktu cyfrowego jest dla mnie czymś więcej niż tylko czysto technicznym jego „wyklikaniem”. Chciałbym, aby ludzie korzystający z tych produktów czuli się w nich dobrze. Chcieli w nich przebywać i do nich wracać.
Dlatego na bieżąco podnoszę swoje kompetencje i analizuję trendy cyfrowe. Trendy się zmieniają, zmieniają się też potrzeby ludzi, ich zachowania konsumenckie i umiejętności korzystania z Internetu. Dzisiaj rozwija się treści wideo, a zakup produktu ma być bezpieczny, szybki i intuicyjny, najlepiej w „trzy kliknięcia”. Co zatem będzie w 2023? Więcej AI, marketplaces, big data, AR, VR?

Projektowanie to proces

Tworzę prototyp i iteruję

Projektuję i buduję

Analizuję i modyfikuję

 

Analiza & Research

Analiza potrzeb klienta. Persony. Analiza konkurencji. Analiza danych statystycznych. / Badania UX.

Projektowanie

Wygląd i struktura dla klikalnego prototypu produktu cyfrowego. Interakcja z produktem na różnych urządzeniach.

Tworzenie & Testy

Stworzenie produktu cyfrowego. Implementacja niezbędnych elementów i ustawienie określonych funkcjonalności. Testy, testy i raz jeszcze testy.

Publikacja & Wsparcie

Publikacja produktu cyfrowego. Ewentualne wsparcie techniczne i rozwój funkcjonalności produktu cyfrowego.