Cyfryzacja. Webflow. WordPress. UI/UX Design. UX Research.
W 2006 menu w panelu WordPressa było podobne do Worda – poziome. To była Ella WP 2.1. Od tamtego czasu dokonała się absolutnie ewolucja, a nawet rewolucja. Dzisiaj jest Webflow. Bo produkty cyfrowe ewoluują i wciąż powstają nowe. Dlatego też stawiam na ciągłe podnoszenie i rozwijanie kompetencji, nie tylko cyfrowych.

O mnie
Cześć!
Poznaj moje kompetencje i podejście do pracy nad produktami cyfrowymi.
Z technologiami zawsze byłem za pan brat. Tworzenie stron na WordPressie zacząłem już na studiach, kiedy w ramach programu Erasmus wyjechałem do UK w 2006. Wtedy stworzyłem swoją pierwszą stronę. W kolejnych latach realizowałem projekty dla znajomych i sektora non-profit. Od ponad 10 lat pracuję jako badacz społeczny, dlatego też mam solidne kompetencje, które wykorzystuję w badaniach UX. W toku tworzenia nowych projektów i ich stałej obsługi zacząłem poszerzać swoje kompetencje w zakresie analityki, badań UX, Green Digital Skills, a w ostatnim czasie bardziej UI/UX. Doradzam też różnym podmiotom w zakresie cyfryzacji – przeprowadzam audyty i rekomenduję rozwiązania, m.in. w ramach Akademii Menadżera MMŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Większość projektów realizuję w ramach działalności gospodarczej SOC TECH LAB, której jestem założycielem i CEO. Aktualnie jestem uczestnikiem międzynarodowego programu edukacyjnego Digital Transformers by SALTO Inclusion & Diversity Resource Centre (Armenia), międzynarodowego programu Social Innovation Brokers by Linking Foundation (Polska) i ECWT (Norwegia), uczestnikem Wydziału Innowacji Fundacji Stocznia oraz członkiem mySociety – Action Lab #4, zrzeszającego ekspertów i badaczy technologii obywatelskich. Jako Mobilny Doradca Sektora 3.0 od 2019 r. (programu FRSI i Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności) pomagam organizacjom w podnoszeniu ich kompetencji cyfrowych. Jestem ekspertem Sieci Edukacji Cyfrowej KOMETA. Piszę i publikuję ebooki: Technologie w NGO (2020), Technologie w NGO Plus (2020).
- Transformacja cyfrowa 90%
- Webflow 70%
- Agile 60%
- WORDPRESS 95%
- UI/UX WEB DESIGN 85%
- Green Digital Skills 75%
- UX Research 90%
- Analytics – Ga4 & Hotjar 80%
- WCAG 60%
Warsztat pracy

WordPress

Webflow

Adobe Figma

Adobe XD

Adobe Illustrator

Adobe Photoshop

Google Web Designer

Google Looker Studio

Google Analytics 4

Hotjar

inVision

Canva Pro
Moja Wizja
Tworzenie produktu cyfrowego jest dla mnie czymś więcej niż tylko czysto technicznym jego „wyklikaniem”. Chciałbym, aby ludzie korzystający z tych produktów czuli się w nich dobrze. Chcieli w nich przebywać i do nich wracać.
Dlatego na bieżąco podnoszę swoje kompetencje i analizuję trendy cyfrowe. Trendy się zmieniają, zmieniają się też potrzeby ludzi, ich zachowania konsumenckie i umiejętności korzystania z Internetu. Dzisiaj rozwija się treści wideo, a zakup produktu ma być bezpieczny, szybki i intuicyjny, najlepiej w „trzy kliknięcia”. Co zatem będzie w 2023? Więcej AI, marketplaces, big data, AR, VR?
Projektowanie to proces
Tworzę prototyp i iteruję
Projektuję i buduję
Analizuję i modyfikuję

Analiza & Research
Analiza potrzeb klienta. Persony. Analiza konkurencji. Analiza danych statystycznych. / Badania UX.

Projektowanie
Wygląd i struktura dla klikalnego prototypu produktu cyfrowego. Interakcja z produktem na różnych urządzeniach.

Tworzenie & Testy
Stworzenie produktu cyfrowego. Implementacja niezbędnych elementów i ustawienie określonych funkcjonalności. Testy, testy i raz jeszcze testy.

Publikacja & Wsparcie
Publikacja produktu cyfrowego. Ewentualne wsparcie techniczne i rozwój funkcjonalności produktu cyfrowego.
